اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی
آزمون شبیه ساز تیزهوشان
آزمون های تیزهوشان
ثبت نام کلاس هوش

آزمون شبیه ساز تیزهوشان (۱۴۰۳ - ۱۴۰۲)

چرا باید در آزمون شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی شرکت کنیم؟

آزمونی آزمایشی است، که شما را برای ورود به دنیای تیزهوشان آماده می ‎کند. آزمون های شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی به شما کمک می ‎کند با سوالات استاندارد آشنا شوید و مهارت حل کردن آن ها را کسب کنید. با شرکت در این آزمون های شبیه ساز می‎ توانید بر روی مدرسه ای که رویای رسیدن به آن را دارید هدف گذاری کرده و به راحتی به آن برسید. شما در اینجا با خودتان مقایسه می‎شوید و نسبت به خودتان ارزیابی خواهید شد. پس برای نزدیک کردن آرزوی های دور و دراز، همین حالا شروع کنید!

بودجه بندی و تقویم رویداد

آزمون شبیه ساز پنج شنبه آخر هر ماه برگزار می شود. یکی از مهم ترین ویژگی‌های هر آزمون،‌ برگزاری همایش تحلیل آن آزمون می‌باشد. شما می‌توانید در این همایش شرکت کرده و سوالات آزمون را رفع اشکال کنید. راستی! با ثبت نام در هر آزمون، می توانید با کمک مشاورین اف ریاضی برنامه پیشنهادی مطالعاتی هم دریافت کنید و سوالات مشاوره ای خود را از آن ها بپرسید.

قیمت آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان اف‌ریاضی

آزمون شبیه ساز  یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین آزمون‌های تستی برای ارزیابی استعدادهای تحصیلی و شناختی دانش‌آموزان است. آزمون شبیه ساز تیزهوشان دو نوع حضوری و آنلاین دارد. قیمت آزمون آنلاین 250 هزار تومان و قیمت آزمون حضوری 300 هزار تومان است.  به عنوان مثال، یک بسته آموزشی شامل آزمون حضوری، آزمون آنلاین و منابع آموزشی بیشتر، با قیمت تقریبی یک میلیون و دویست هزار تومان در دسترس است. همچنین پکیج 3 آزمون شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی قیمت 900 هزار تومان هست. همچنین میتوانید در یک آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم رایگان هم شرکت کنید تا بیشتر با فضای آزمون  شبیه ساز هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان آشنا بشید.

آزمون های شبیه ساز تیزهوشان

ثبت نام آزمون شبیه ساز تیزهوشان

اگر تمایل دارید تا در آزمونهای شبیه ساز تیزهوشان سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ اف ریاضی شرکت کنید می توانید فرم رزرو آزمون شبیه ساز تیزهوشان مقابل را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. 

ما در آموزشگاه اف ریاضی با طراحی آزمون های شبیه ساز تیزهوشان به آمادگی شما برای آزمون مدارس تیزهوشان کمک می کنیم. همچنین سوالات خود را در مورد آزمون آنلاین شبیه ساز تیزهوشان ششم رایگان میتوانید از ما بپرسید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبان آزمون، خانم جاویدان، تماس بگیرید.

خانم جاویدان : ۰۹۰۲۶۰۰۱۲۶۵

پکیج ویژه آزمون‌های پایه ششم و نهم:

آزمون ۳۱ فروردین، ۱۴ اردیبهشت، ۲۸ اردیبهشت، ۱۸ خرداد ۱,۲۰۰,۰۰۰:

فقط ۹۹۰,۰۰۰ تومان

قبل از خرید آزمون دقت کنید، پس از پرداخت به هیچ وجه هزینه عودت داده نخواهد شد.

مراحل ثبت نام در آزمون آنلاین شبیه ساز تیزهوشان

آزمون در پایه های ششم و نهم به صورت ماهانه و برای پایه پنجم هر ۳ ماه یکبار برگزار می‌شود. ثبت نام در آزمون های شبیه ساز برای هر پایه تا دوشنبه قبل از تاریخ برگزاری آزمون انجام خواهد شد. فرم ثبت نام آزمون شبیه ساز را تکمیل کرده و بعد از پرداخت مسئول آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم تیزهوشان ششم با شما تماس میگیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبان آزمون، خانم جاویدان، تماس بگیرید.

خانم جاویدان : ۰۹۰۲۶۰۰۱۲۶۵

اطلاعات تکمیلی

زمان و نحوه استفاده از آزمون شبیه ساز

احتمالاً از این مطلع هستید که آزمون‌های مدارس تیزهوشان تنها در مقاطع  ششم و نهم برگزار می‌شود. به همین منظور دانش‌آموزان گرامی باید حتماً نسبت به کسب آمادگی بیشتر پیش از برگزاری این آزمون‌ها اقدام کنند. شبیه‌سازی به شما کمک می‌کند که خیلی راحت با پرسش‌های مطرح شده در چنین آزمون‌هایی آشنا شوید و بتوانید درک بهتری از نحوه برگزاری آزمون‌های مزبور داشته باشید.

قاعدتاً بهترین زمان برای برگزاری چنین آزمون‌هایی وقتی است که دانش‌آموزان دروس مد نظر خود را به خوبی مطالعه کرده باشند. البته بهتر است پیش از برگزاری آزمون اصلی تیزهوشان چندین نوبت آزمون شبیه ساز را پشت سر بگذارید تا میزان آمادگی شما به شکل بسیار مناسبی بهبود یابد.

روند برگزاری این آزمون‌ها دقیقاً همانند آزمون اصلی تیزهوشان پایه ششم و نهم است. ترکیب سوالات و مدت زمان پاسخگویی شما برای هر سوال دقیقاً مانند آزمون اصلی خواهد بود. همین ویژگی‌ فوق‌العاده باعث می‌شود تا در زمان برگزاری آزمون کنترل بسیار بهتری بر روی زمان خود داشته باشید و بتوانید در زمان مناسب به بیش‌ترین پرسش‌های موجود پاسخی درست بدهید. در ادامه پاسخ به این پرسش که آزمون شبیه ساز تیزهوشان چیست؟ به نحوه ثبت‌نام در آزمون‌ اصلی می‌پردازیم.

 

نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان

روش ثبت نام در آزمون تیزهوشان مخصوص مقطع هفتم با آزمون تیزهوشان مخصوص مقطع دهم متفاوت است. اگر به دنبال ثبت نام در آزمون تیزهوشان مقطع ششم هستید باید به سامانه‌ hoosh.medu.ir مراجعه فرمایید و چنانچه قصد ثبت‌نام در آزمون تیزهوشان مقطع نهم را دارید، باید به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه کنید. شایان ذکر است که بازه زمانی ثبت‌نام این آزمون‌ها توسط سایت‌های مد نظر به اطلاع دانش‌آموزان می‌رسد.

 

آزمون سمپاد ششم

این آزمون به صورت اختصاصی تنها برای دانش‌آموزان عزیزی طراحی شده است که قصد شرکت در آزمون آزمایشی تیزهوشان در مقطع ششم را دارند. همان‌طور که گفته شد، استفاده از این آزمون نقشی حیاتی بر بهبود کلی مهارت‌های شما در رابطه با کسب نمرات بهتر در آزمون نهایی خواهد داشت.

اگر در مقطع ششم هستید و قصد دارید برای ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع هفتم اقدام کنید،‌ این آزمون‌های شبیه‌ساز برگ برنده شما هستند. به یاد داشته باشید که تنها نقطه تمایز شما با سایر دانش‌آزموان در زمان برگزاری آزمون اصلی، میزان آمادگی خاصی است که از قبل آن را کسب کرده‌اید. این آمادگی نیز تنها به وسیله شرکت در آزمون‌های شبیه‌ساز قابل دریافت است.

 

آزمون آزمایشی نهم

اگر قصد دارید پایه دهم تحصیلی خود را در مدارس تیزهوشان پشت سر بگذارید، باید به سراغ آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم بروید. این آزمون با بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک‌های آموزشی تهیه شده است تا به شما کمک کند که پیش از برگزاری آزمون اصلی بیش از پیش تمرکز داشته باشید. شاید بپرسید که مزیت آزمون شبیه ساز تیزهوشان چیست؟

مهم‌ترین مزیت بهره‌گیری از این آزمون شبیه‌ساز را می‌توان شناسایی نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف شما دانست. به عنوان مثال با شرکت در این آزمون‌های شبیه‌ساز می‌توانید بفهمید که در دروسی مانند ریاضیات چقدر مهارت دارید و شانس شما برای کسب درصد‌های بالا در آزمون اصلی چقدر است.

 

تحلیل آزمون آزمایشی

برگزاری آزمون بدون بهره‌گیری از تکنیک‌های مختلف آنالیز آزمون هیچ فایده‌ای ندارد. در واقع همین بحث تحلیل است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص دهید. اهمیت تحلیل آزمون شبیه‌ساز از برگزاری آزمون اصلی کم‌تر نیست.

 

تحلیل نتایج آزمون آزمایشی تیزهوشان چگونه است؟

تحلیل نتایج آزمون شبیه ساز تیزهوشان به صورت کاملاً حرفه‌ای و توسط کارشناسان خبره اف ریاضی صورت می‌گیرد. این تحلیل به صورت تماماً تکنیکال خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود تا بفهمید که در چه دروسی قدرت بیش‌تری دارید. علاوه بر این، همین تحلیل‌های تکنیکال و فنی موجب شناسایی بهتر نقاط کور درسی شما می‌شوند. با بررسی مداوم چنین تحلیل‌های دقیقی شما نیز می‌توانید خیلی راحت به درصد‌های بالا برسید.

 

منابع آزمون‌ها

به طور کلی در این آزمون‌ها از سه بحث اصلی هوش کلامی،‌ هوش ریاضی و هوش تصویری سوال داده می‌شود. با توجه به همین مورد می‌توان گفت که اکثر سوالات موجود در این آزمون با استفاده از منابع عادی مخصوص سوالات آزمون‌های تیزهوشان قابل پاسخگویی هستند. اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید که منظور از بودجه‌بندی آزمون شبیه ساز تیزهوشان چیست؟ باید به ادامه متن مراجعه کنید.

 

بودجه‎ بندی آزمون‎‌ها

به طور کلی باید گفت که هر آزمون دارای یک دفترچه اختصاصی است. این امر دقیقاً مشابه آزمون اصلی طراحی شده است تا دانش‌آموزان درک بهتری از روند برگزاری آزمون اصلی داشته باشند. در دفترچه شماره یک به طور کلی شصت سوال طراحی شده است. دفترچه شماره دو نیز دارای شصت سوال است که اگرچه بار علمی ندارند، اما بیش‌تر به منظور افزایش سرعت تست‌زنی و تمرین همین موضوع به کار می‌روند.

 

آزمون شبیه سازی استاندارد است؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که آزمون شبیه ‌سازی دقیقاً همانند آزمون اصلی مد نظر استاندارد خواهد بود. کلیه پرسش‌های این آزمون توسط متخصصان امر بررسی شده است تا دانش‌آموزان خیال راحتی از بابت استاندارد بودن هر یک از سوالات داشته باشند.

 

یه آزمون آزمایشی مهمون اف ریاضی باشید

اف ریاضی از معدود موسسات آموزشی موجود در کشور به شمار می‌آید که به شما اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه خاصی نسبت به شرکت در یکی از آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان شرکت کنید. این یک گزینه عالی برای افرادی است که قصد دارند بیشتر با ماهیت کلی این نوع آزمون آشنا شوند. شاید بپرسید که اهمیت آزمون آزمایشی تیزهوشان چیست؟ در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

 

برنامه آزمون های جامع تیزهوشان پایه ششم

آزمون‌های جامع شبیه ساز تیزهوشان پایه ششم در یازده نوبت مختلف برگزار می‌شود. در واقع شما در هر هفته باید در یک آزمون شبیه ساز شرکت کنید. زمان برگزاری کلیه آزمون‌ها نیز از ساعت هشت و سی دقیقه صبح الی ده و پانزده خواهد بود.

 

برنامه آزمون های جامع پایه نهم

برنامه آزمون‌های جامع شبیه ساز تیزهوشان پایه نهم نیز دقیقاً شبیه به برنامه آزمون‌های جامع شبیه ساز تیزهوشان مخصوص پایه ششم است. این آزمون‌ها نیز به صورت هفتگی برگزار می‌شوند و زمان برگزاری آن‌ها از ساعت هشت و سی دقیقه الی ده و سی دقیقه خواهد بود. پرسش اصلی آن است که مجازی‌سازی آزمون آزمایشی تیزهوشان چیست و به چه معنا است؟

 

آزمون مجازی شبیه ساز هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان

شما می‌توانید علاوه بر آزمون‌های مذکور در آزمون مجازی شبیه ساز مخصوص هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان که توسط موسسه اف ریاضی برگزار می‌شود نیز شرکت کنید. این آزمون نیز استاندارد است و انتخاب مناسبی جهت افزایش آمادگی شما عزیزان محسوب می‌شود.

 

آزمون رایگان تیزهوشان

یک فرصت عالی برای ارزیابی و اندازه‌گیری استعدادها و توانایی‌های تیزهوشان است. این آزمون، برای شناسایی دانش‌آموزانی که در زمینه‌های مختلف از جمله علوم، ریاضیات، زبان‌ها و هنرها با استعداد هستند، طراحی شده است.

در آزمون رایگان تیزهوشان، دانش‌آموزان به صورت آنلاین شرکت می‌کنند و به سوالاتی در قالب چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. سوالات این آزمون بر اساس سطح سنی و استعدادهای دانش‌آموزان تنظیم شده‌اند.

با شرکت در این آزمون، دانش‌آموزان می‌توانند علاوه بر ارزیابی توانایی‌های خود، فرصتی را برای مشاهده و ارتقای مهارت‌های خود در حوزه‌های مورد علاقه پیدا کنند. همچنین، برخی از نتایج این آزمون می‌تواند در فرایند انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی مناسب نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

آزمون رایگان تیزهوشان فرصتی مناسب برای دانش‌آموزان است که علاقه‌مند به چالش و پیشرفت در مسیر تحصیلی خود هستند. با شرکت در این آزمون، می‌توانید استعدادهایتان را شناسایی کنید و به رشد و پیشرفت بیشتر در آنها کمک کنید.

آموزش شرکت در آزمون های شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی

باتوجه به نیاز عزیزان برای آموزش کار با سامانه و نحوه شرکت در آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان اف‌ریاضی،اینجا آموزش شرکت در آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان اف‌ریاضی راتوضیح داده‌یم.

برای شرکت در آزمون شبیه  ساز ششم به هفتم و آزمون شبیه ساز  نهم به دهم صورت زیر عمل نمایید:

 

  • آزمون شبیه ساز تیزهوشان به صورت آنلاین و در سایت کوییز 24 برگزار خواهد شد.
  • برای ورود به سایت کوییز 24 می توانید از لینک ارسال شده از طریق پیامک یا با سرچ کردن کلمه کوییز 24 در گوگل استفاده کنید.
  • برای ورود به پنل کاربری آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم و نهم از شماره موبایل ثبت شده در موسسه اف ریاضی موقع ثبت نام بدون صفر اولیه به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمون می توانید به وبلاگ آموزش شرکت در آزمون های شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی مراجعه نمایید.

سوالات متداول

باید سرچ کنید کوییز 24 یا از طریق لینک پیامک شده وارد این سایت بشید و آزمون بدید.

شماره موبایلی که موقع ثبت نام در موسسه اف ریاضی ثبت کردید بدون صفر اولیه

شما توسط مسئول ثبت نام در آزمون ثبت نام شدید و هنگام ورود به سایت به جای گزینه ثبت نام باید ورود به حساب کاربری یا ورود به سایت را بزنید.

شماره موبایل ثبت شده در این سایت شماره موبایل ثبت نام شده در سایت اف ریاضی می باشد و آن هم بدون صفر

ابتدا باید فرم مشخصات اولیه در سایت را کامل کنید. بعد از اتمام وارد گزینه آزمون های من می شوید و آزمون جاری را مشاهده می کنید.

دکمه مشاهده pdf شیوه 1 یا 2 و دکمه بارگزاری مجدد یا دانلود pdf را امتحان کنید.

دانش آموزانی که با گوشی آزمون می دهند حتما باید دو گوشی در اختیار داشته باشند. با یک گوشی پاسخنامه را ببینند و با یک گوشی روی دانلود سوالات بزنند و سوالات را در صفحه ای جدید مشاهده کنند.

برای پایه ششم 30 دقیقه مانده به پایان آزمون و برای پایه نهم 50 دقیقه مانده به پایان اگر دفترچه 1 بسته نشد و دفترچه 2 باز نشد روی گزینه بارگزاری مجدد کلیک کنید.

آزمون شبیه ساز ششم 60 سوال هوش کلامی، ریاضی و تصویری و 60 سوال سرعت و دقت

دو دفترچه و 100 سوال که دفترچه اول شامل هوش کلامی، تصویری و ریاضی و 50 سوال و دفترچه دوم شامل مفاهیم درسی است. (ریاضی، علوم، فارسی، اجتماعی، قرآن و معارف) 50 سوال

آزمون شبیه ساز ششم به هفتم  110 دقیقه که 80 دقیقه دفترچه اول و 30 دقیقه دفترچه دوم. آزمون شبیه ساز نهم به دهم 130 دقیقه است که 80 دقیقه دفترچه اول و 50 دقیقه دفترچه دوم.

نمونه آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان

آزمون آنلاین تیزهوشان با پاسخ تشریحی

نمونه آزمون تیزهوشان

 آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم رایگان

نمونه آزمون شبیه ساز تیزهوشان

آزمون شبیه ساز تیزهوشان نهم به دهم

آزمون آنلاین رایگان شبیه ساز تیزهوشان

آزمون شبیه ساز تیزهوشان ششم

قیمت شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان

 آزمون آنلاین رایگان شبیه ساز تیزهوشان

آزمون تیزهوشان آنلاین

آزمون آنلاین شبیه ساز تیزهوشان با پاسخ تشریحی

دیدگاه کاربران
  • مائده 8 آذر 1402

    آزموندشبیه سازهاتون حضوری برگزار می‌شه؟ چطوری ثبت نام کنم؟

    • ادمین اف ریاضی 9 آذر 1402

      آزمون های شبیه ساز تیزهوشان هم حضوری برگزار میشه هم مجازی و برای ثبت نام باید فرم شبیه ساز رو پر کنید و با مشاورین ارتباط بگیرید

  • ملینا 5 آذر 1402

    سلام برای پنجمی ها هم ازمون شبیه ساز دارید؟

    • ادمین اف ریاضی 12 بهمن 1402

      سلام درود
      بله هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!