اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی

وبینار رمز قبولی آزمون تیزهوشان

نه به غافلگیری روز آزمون

اف ریاضی

0 تا 100 روش‌های قبولی در آزمون تیزهوشان

با حضور استاد فاتحی نسب

مناسب والدین و دانش آموزان

به همراه یک شگفتانه بزرگ

اف ریاضی

پایه تحصیلی:

ششم و نهم

اف ریاضی

دوره تحصیلی:

۱۴۰۲-۱۴۰۳

اف ریاضی

تاریخ برگزاری :

چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

اف ریاضی

زمان وبینار :

ساعت ۱۸ تا ۲۰ (۲ ساعت)

اف ریاضی

ظرفیت حضوری:

۲۰۰ نفر

اف ریاضی

ویدئو معرفی وبینار از زبان استاد فاتحی نسب

در وبینار چه اتفاقی میافته ؟

اف ریاضی
اف ریاضی

توضیحات وبینار

می‌خوای از رمز قبولی تیزهوشان با خبر شی؟

وبینار رمز قبولی تیزهوشان اف ریاضی قراره 0 تا 100 روش‌های قبولی آزمون رو بهت یاد بده.

قبول شدن توی آزمون تیزهوشان یکی ازفرصت‌های بزرگ برای زندگی دانش آموزا و خانواده‌هاشونه. درواقع یه تیر با دو نشونه. هم به نفع خود بچه‌هاست هم به نفع خانواده‌هاشون. چون که نه تنها سرنوشت تحصیلی بچه هارو عوض می‌کنه، که کلی باعث صرفه جویی تو هزینه‌های مدرسه میشه. هزینه مدارس تیزهوشان خیلی کمتر از مدارس غیرانتفاعیه. تازه امکاناتشم دست کمی از اونا نداره.
حالا شاید این سوال ذهنتون رو درگیر کنه که اره خیلی خوبه. اما چیکار کنیم تا بچه‌هامون توی آزمون تیزهوشان قبول بشن؟ اینجاست که آموزشگاه تیزهوشان اف ریاضی قدم به قدم باهاتون همراه میشه و شما و فرزندانتون رو به مقصد می‌رسونه.
وبینار رمز قبولی تیزهوشان یکی از بهترین و مهم‌ترین وبینارهاییه که اف ریاضی برای والدین و دانش آموزای ششمی و نهمی آماده کرده. همونطور که از اسمش پیداست قراره توی این وبینار، رمز قبولی تیزهوشان فاش بشه و از این راز پرده برداشته شه. شعار این وبینار هم نه به غافلگیری روز آزمونه! یعنی اگه توی این وبینار شرکت کنید یه قدم بزرگ واسه قبول شدن خودتون (اگه دانش آموزید) یا فرزندتون (اگه پدر یا مادرید) توی آزمون تیزهوشان برداشتید. چون قراره چیزهایی رو بشنوید که هر جایی گفته نمیشه. با دونستن رمز قبولی تیزهوشان، روز آزمون سورپرایز نمیشید و چند هیچ از بقیه جلوترید 🙂

معرفی استاد وبینار

مؤسس آموزشگاه اف ریاضی
آقای محمدرضا فاتحی نسب

با ۲۷ سال سابقه تدریس، مدرس ریاضی پایه ۶ ام تا نهم
مدرس هوش ششم و نهم، لیسانس ریاضی و فوق لیسانس مشاوره
تالیف ۱۸ جلد کتاب کمک آموزشی ریاضی
مولف کتاب های هوش خیلی سبز مرآت گاج و دنیای ریاضیات
تدریس در مدارس مبتکران صالحین روزبه و ایران زمین

معرفی اف‌ریاضی

اگه دوست دارید بدونید اف ریاضی چیه و از کجا اومده، اینجا رو بخونید...

اف ریاضی از سال 1384 تاسیس شده یعنی ۱۸ سال سابقه داره😌
پرچم اف ریاضی دست استاد فاتحی نسب معروفه. اساتید و کادر اف ریاضی انقدر متخصص و قوی‌ان که اونو به مرجع تخصصی آموزش تیزهوشان تبدیل کردن.
رسالت اف ریاضی رسوندن دانش آموزای ششمی و نهمی به سکوی تیزهوشانه و این کارو با کلاسا، همایشا و اردوهای نوروزی انجام میده.
راستی.. بیخود نیست که “بهترین خودت باش” شعار اف ریاضیه. آخه هرسال با حدود 91 درصد قبولی تیزهوشان، واقعا توی این حوزه حرف برای گفتن داره😊

اف ریاضی
اف ریاضی
اف ریاضی
اف ریاضی

ثبت‌نام وبینار

اطلاعاتت رو وارد کن تا مشاورین اف‌ریاضی باهات تماس بگیرن و ضمن ارائه مشاوره، مراحل ثبت‌نام رو کامل کنی.

وبینار رمز قبولی تیزهوشان

۲۵۰,۰۰۰ تومان

اف ریاضی

برای « ثبت نام»
اینجا اطلاعاتت رو وارد کن

ویدیو وبینار

سوالات متداول...

رمز قبولی تیزهوشان هم بصورت سمینار یعنی حضوری (محدوده شهرک غرب) و هم به صورت وبینار و آنلاین برگزار میشه. عزیزان تهرانی‎‌ای که دوست دارن به صورت حضوری در این سمینار شرکت کنن، می‌تونن با این شماره ها  02188611265 – 02188562917 – 02188694629 تماس بگیرن. این شماره ها فقط برای ثبت نام سمینار حضوری هست. ثبت نام وبینار فقط به صورت اینترنتی انجام میشه.

وبینار رمز قبولی تیزهوشان هم برای والدینه هم دانش آموزا. پس چه پدر و مادر باشید چه دانش آموز، می‌تونید توی وبینار شرکت کنید.

دوستانی که کد تخفیف دارن، موقع ثبت نام می‌تونن کد تخفیف‌شون رو وارد کنن تا تخفیف براشون اعمال بشه و ثبت نام کنن.

وبینار رمز قبولی تیزهوشان مناسب دانش آموزای مقاطع دبستان و متوسطه اول هستش. همه بچه‌هایی که دوست دارن توی آزمون تیزهوشان شرکت کنن و در این مدارس درس بخونن، می‌تونن از این وبینار استفاده کنن.

وبینار دو ساعته رمز قبولی تیزهوشان، چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 از ساعت 4 تا 6 بعدازظهر برگزار میشه.

اف ریاضی قراره توی وبینار رمز قبولی تیزهوشان، نکات خیلی مهم و طلایی آزمون رو به بچه‌ها یاد بده. دانش آموزا اگه خوب به توصیه‌های گفته شده توی وبینار گوش و عمل کنن، یادگیری و درس خوندنشون بازدهی خیلی بیشتری پیدا می‌کنه.

وبینار اف ریاضی، مسیر رو برای دانش آموز روشن می‌کنه. با نکات اساسی و مهمی که قراره گفته بشه، دانش آموز می‌فهمه با خودش و درساش چند چنده و چه اقداماتی رو واسه بهتر شدن باید انجام بده.

این وبینار اف ریاضی در اصل برای والدینه. چون که پدر و مادرا نقش اساسی‌ای توی تشویق و فراهم کردن شرایط درس خوندن بچه‌ها دارن. اگه پدر و مادر از نکات مهم درس خوندن برای تیزهوشان آگاه باشن، بیشتر بچه‌ها رو درک و تشویق می‌کنن و شرایط درس خوندن رو برای اون‌ها مهیا می‌کنن.

بله. وبینار ضبط میشه و ویدیوش در اختیار کسانی که ثبت نام کردن قرار می‌گیره. پس اگه به هر دلیلی نتونید اون ساعت آنلاین بشید، یا حتی اگه بخواید دوباره وبینار رو ببینید، این امکان براتون وجود داره و به ویدیوی ضبط شده دسترسی دارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!