اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی

بخش نامه آزمون تیزهوشان سال 1402

سلام دوستان

بالاخره تاریخ آزمون تیزهوشان سال 1402 از سمت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مشخص شد.

هرساله مدارس تیزهوشان برای پذیرش دانش آموزان برتر، با شرایط خاص خود، بخش نامه ای را عرضه می کند. در این بخشنامه شرایط، نحوه و زمان ثبت نام پایه ششم و نهم گفته می شود. تمام قوانین برگزاری آزمون به طور کامل، ذکر شده و در سایت های مدارس سمپاد بارگزاری می شود.

در این دفترچه قوانین مربوط به دانش آموزان و والدین آنها آورده شده. کسانی که می خواهند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند حتما باید به طور کامل دفترچه را مطالعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند. در برخی از سالها ممکن است قوانین با توجه به سال قبل، کمی تغییرات داشته باشد، بنابراین بهتر است دفترچه را با دقت مطالعه کنید. 

معمولا بخشنامه مدارس تیزهوشان در اسفند ماه بر روی سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان قرار می گیرد. به طور مثال بخشنامه آزمون تیزهوشان سال گذشته در اواسط اسفند ماه منتشر شد در ادامه برای اطلاع شما از شرایط آزمون تیزهوشان، فایل این بخشنامه قرار داده شده است.

آزمون ورودی پایه هفتم، راس ساعت 9 صبح پنجشنبه، مورخ 1402/04/01 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، راس ساعت 9 صبح روز جمعه 1402/04/02 برگزار می شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان و دریافت اطلاعات بیشتر، به بخشنامه آزمون تیزهوشان 1402 مراجعه کنید. با استفاده از لینک زیر می توانید بخشنامه آزمون تیزهوشان را دانلود کنید.

برای استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان تیزهوشان به صفحه آن مراجعه نمایید.

آمادگی قبولی در آزمون تیزهوشان

اگر برای شرکت در آزمون های شبیه ساز تیزهوشان اف ریاضی نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر داری کلیک کن:

لینک های مفید برای شما:

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!