اف ریاضی

مدرسه تیزهوشان

اف ریاضی

ثبت نام اردوی نوروزی

ظرفیت پر شده 68%

اردوی نوروزی تیزهوشان 1403

[gravityview id='39108']
ordo_1_1

اردوی نوروزی تیزهوشان ۱۴۰۳

تیزهوشانی شو!

۵ آزمون موضوعی و جامع

جمع بندی مباحث پرتکرار و چالشی آزمون تیزهوشان

پاسخنامه تشریحی و تحلیل آزمون

تکنیک های تست زنی و رفع اشکال

مشاوره فردی و گروهی

پایه تحصیلی:

ششم و نهم

ظرفیت آنلاین ششم:

۳۰۰ نفر

ظرفیت آنلاین نهم:

۴۰۰ نفر

دوره تحصیلی:

۱۴۰۲-۱۴۰۳

تاریخ برگزاری :

۱۴۰۳/۰۱/۰۴ تا ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

هدف و اهمیت اردوی نوروزی تیزهوشان

توی عید هر چی خوندی از ذهنت پاک میشه!😟

چون حال و هوای عید جوریه که دانش آموزا رو از فضای درس خوندن دور می‌کنه. در صورتی که این تعطیلات سه هفته‌ای، یه فرصت طلایی و تکرارنشدنی برای خوندن واسه آزمون تیزهوشانه. پس اگه هدفت قبول شدن توی این آزمون مهمه باید بتونی توی ایام عید بین درس خوندن و تفریحاتت تعادل برقرار کنی. اردوی نوروزی آموزشگاه تیزهوشان اف ریاضی دقیقا با این هدف کنارته . اگه قبل از عید حسابی برای آزمون تیزهوشان خونده باشی، توی اردو نوروزی درساتو  جمع بندی می‌کنی و قوی‌تر میشی. اگرم اونجوری که می‌خواستی درس نخوندی، توی این اردو با کمک مشاورا جبران می‌کنی و خودت رو به رقبات می‌رسونی. اینجوری بعد از ایام تعطیلات خیلی راحت و حتی با آمادگی بیشتر از قبل به آغوش درس و مدرسه برمی‌گردی و از رقبایی که این ایام رو از دست دادن جلو می‌زنی!

اف ریاضی

معرفی اردوی نوروزی تیزهوشان اف ریاضی

اف ریاضی می‌خواد تو بهار 1403، ششمین اردو نوروزی خودش رو برگزار کنه‌🤩

اف ریاضی قراره توی این اردوی نوروزی تیزهوشان با بهترین معلما و مشاورای خودش در کنار دانش آموزا باشه تا بتونن توی این ایام، هم از فرصت مطالعاتی‌شون استفاده کنن و هم به تفریحاتشون برسن. اف ریاضی با 5 سال سابقه برگزاری این اردوها، حسابی با فوت و فنای مطالعاتی تیزهوشان در ایام نوروز آشناست و به بچه‌های این اردو نوید موفقیت در آزمون تیزهوشان رو میده..
تازه.. اردو نوروزی‌های اف ریاضی انقدر فضای پرانرژی ای داره که درس خوندن توی ایام عید واسه بچه‌ها نه تنها اذیت کننده نمی‌شه، بلکه حتی با لذت و انرژی انجامش میدن.

جزئیات اردو

فعالیت‌های اردو نوروزی:

توی این 5 روز قراره کلاس‌های آموزشی مهمی برای بچه‌ها برگزار بشه که اساتیدشون از بهترین‌های حوزه خودشون هستن. طرح درس کلاس‌های اردو نوروزی با طرح درس سالیانه متفاوته و طبق فضای درسی تعطیلات چیده شده.
از برنامه‌های خیلی مهم و ثابت این 5 روز، برگزاری آزمون و تحلیل آزمونه. بچه‌ها هرروز آزمون میدن و نتایج آزمون‌ها همون روز در اختیارشون قرار می‌گیره. این آزمون‌های شبیه ساز، به صورت موضوعی آماده سازی شدن تا بچه‌ها راحت بتونن با نقاط قوت و ضعف خودشون آشنا بشن و رشد کنن.
مشاورای مجرب اف ریاضی هم هرروز در کنار بچه‌ها هستن تا اون‌هارو به بهترین شکل راهنمایی و فضای رشدشون رو فراهم کنن.
به طور کلی توی این چند روز قراره بچه‌ها آزمون دادن و مدیریت زمان آزمون رو تمرین کنن، با تکنیک‌های تست‌زنی آشنا شن و به حل تستای متنوع بپردازن، مشاوره فردی اختصاصی و گروهی دریافت کنن، از تدریس بهترین اساتید بهره‌مند شن و رفع اشکال کنن، نکات و قواعد مهم آزمون تیزهوشان رو یاد بگیرن و…
خلاصه که اردوی نوروزی تیزهوشان اف ریاضی آنچه خوبان همه دارندو یکجا داره. از دستش ندید!

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

جداول مشخصات اردوی نوروزی

معرفی اف ریاضی

اگه هنوز اف ریاضی رو نمی‌شناسی بیا تا باهاش آشنا بشی ...

اف ریاضی از سال 1384 تاسیس شده یعنی ۱۸سال سابقه داره😌
پرچم اف ریاضی دست استاد فاتحی نسب معروفه. اساتید و کادر اف ریاضی انقدر متخصص و قوی‌ان که اونو به مرجع تخصصی آموزش تیزهوشان تبدیل کردن.
رسالت اف ریاضی رسوندن دانش آموزای ششمی و نهمی به سکوی تیزهوشانه و این کارو با کلاسا، همایشا و اردوهای نوروزی انجام میده.
راستی.. بیخود نیست که “بهترین خودت باش” شعار اف ریاضیه. آخه هرسال با حدود 91 درصد قبولی تیزهوشان، واقعا توی این حوزه حرف برای گفتن داره😊

معرفی اساتید

آقای محمدرضا فاتحی نسب

با ۲۷ سال سابقه تدریس، مدرس ریاضی پایه ۶ ام تا نهم
مدرس هوش تصویری ششم و نهم، لیسانس ریاضی و فوق لیسانس مشاوره
تالیف ۱۸ جلد کتاب کمک آموزشی ریاضی
مولف کتاب های هوش خیلی سبز مرآت گاج و دنیای ریاضیات
تدریس در مدارس مبتکران صالحین روزبه و ایران زمین

 آقای شهاب شاهپرویزی

با ۱۸ سال سابقه تدریس
مدرس هوش کلامی پنجم تا نهم
مدرس فارسی پنجم تا نهم

معرفی اساتید پایه نهم

مدرس ریاضی تیزهوشان
استاد عارف نسب

۱۳ سال سابقه تدریس مدرس ریاضی تیزهوشان نهم فوق لیسانس فیزیک هسته ای تالیف بیش از ۲۰ جلد کتاب کمک آموزشی تدریس در مدارس علامه حلی، سلام و مطهری

مدرس علوم تیزهوشان
استاد ملکوتی

مولف کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم دبیر مدارس علامه حلی ۲ ، ۳ و ۵ تهران دبیر تخصصی علوم تیزهوشان نهم

مدرس مطالعات تیزهوشان
استاد فیروزی

لیسانس علوم اجتماعی ارشد جغرافیا
۱۶ سال سابقه در مقطع متوسطه اول و دوم
داور استانی جشنواره خوارزمی در محور پژوهش
تدریس در دبیرستانهای علمی ،فرزانه،شاهد

معرفی اساتید پایه ششم

مدرس حضوری هوش ریاضی تیزهوشان
استاد مساوات

مولف 18 جلد کتاب کمک آموزشی ریاضی در انتشارات اندیشمند و واله دبیر تخصصی هوش ریاضی ششم دبیر مدارس علامه حلی 6 و 10 تهران و مدارس روزبه و مفید

مدرس آنلاین هوش ریاضی تیزهوشان
استاد محمدیان

فارغ التحصیل ممتاز دوره تربیت مدرس تیزهوشان TMT دبیر تخصصی هوش ریاضی ششم دبیر مدارس هیربد و نظام مافی منطقه 2 تهران

مباحث اردوی نوروزی ۱۴۰۳

توی اردوی نوروزی ۱۴۰۳ چه اتفاقاتی می‌افته؟

اف ریاضی

قبولی بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان اردو نوروزی در آزمون تیزهوشان

تعطیلات عید انقدر مهمه که می‌تونه تعیین کننده قبول شدن یا نشدن بچه‌ها توی آزمون باشه.از طرف دیگه، چجوری خوندن توی این تعطیلات هم مهمه. اف ریاضی هر سال توی اردو نوروزی‌های خفنی که برگزار می‌کنه، راه و روش درست درس خوندن و درست تست زدن رو به بچه‌ها یاد میده و توی اون چند روز حسابی باهاشون تمرین می‌کنه.اردو نوروزی بخاطر فرصت طلایی تعطیلات عید و همچنین تکنیک‌های خاصی که کار میشه، قبول شدن توی آزمون تیزهوشان دانش آموزا رو تضمین می‌کنه. چون تجربه ثابت کرده که هر سال بالای ۹۰ درصد از شرکت کننده‌های اردو نوروزی، توی آزمون قبول میشن.

اف ریاضی

مشاوره فردی اختصاصی و گروهی

مشاورای مجرب اف ریاضی هرروز در کنار بچه‌ها هستن تا اون‌هارو به بهترین شکل راهنمایی و فضای رشدشون رو فراهم کنن. دانش آموزا توی این اردو هم از مشاوره اختصاصی فردی بهره‌مند میشن هم از مشاوره‌های گروهی. چی بهتر از این؟!

اف ریاضی
اف ریاضی

کتاب اختصاصی اردو استاد فاتحی نسب

یکی از منابع خفنی که توی این اردو ازش استفاده میشه، کتاب اختصاصی اردو استاد فاتحی نسبه. این کتاب شامل آزمون های پرتکرار و چالشی ۵ سال اخیر هست.

اف ریاضی

کلاس‌های آموزشی و تدریس نکات مهم

توی این ۵ روز قراره کلاس‌های آموزشی مهمی برای بچه‌ها برگزار بشه که اساتیدشون از بهترین‌های حوزه خودشون هستن. طرح درس کلاس‌های اردو نوروزی با طرح درس سالیانه متفاوته و طبق فضای درسی تعطیلات چیده شده. رفع اشکال هم از فعالیت‌های مهم دیگه‌ این کلاس‌هاست که جای نگرانی برای دانش آموزا باقی نمیذاره.

اف ریاضی

برگزاری ۵ آزمون موضوعی

از برنامه‌های خیلی مهم و ثابت این ۵ روز، برگزاری آزمون و تحلیل آزمونه. بچه‌ها هرروز آزمون میدن و نتایج آزمون‌ها همون روز در اختیارشون قرار می‌گیره. این آزمون‌های شبیه ساز، به صورت موضوعی آماده سازی شدن تا بچه‌ها راحت بتونن با نقاط قوت و ضعف خودشون آشنا بشن. این آزمون ها شامل هوش ریاضی، تصویری،کلامی،جامع و سرعت و دقت هست و با برگزاری این آزمون‌ها دانش آموزا، مدیریت زمان در جلسه آزمون و… رو هم به خوبی یاد می‌گیرن و تمرین می‌کنن.

ثبت‌نام اردوی نوروزی آنلاین تیزهوشان

۱۵ جلسه کلاس آموزشی

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

۵ نوبت آزمون موضوعی + تحلیل و کارنامه

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱ جلد کتاب اختصاصی اردو

۴۰۰,۰۰۰ تومان

۵ جلسه مشاوره + پرسش پاسخ

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مجموع هزینه دوره آنلاین ۴,۷۰۰,۰۰۰

۳,۴۹۰,۰۰۰

اف ریاضی

برای « ثبت نام آنلاین» اینجا اطلاعاتت رو وارد کن

اطلاعاتت رو وارد کن تا توی اردو ثبت نام بشی.
اردو نوروزی از ۴ فروردین ماه شروع می‌شه.
بعدش منتظر باش تا جزئیات اردو رو رو بهت بگیم.

ثبت نام به پایان رسید!

کتاب نقشه راه پایه ششم تیزهوشان اف ریاضی 🚩

همه می‌دونیم که آزمون‌های آزمایشی تقریبا مهم‌ترین منبع مطالعاتی برای آزمون تیزهوشان هستن.
نقشه راه، کتاب اختصاصی‌ استاد فاتحی نسبه😍

این کتاب آزمون‌های پرتکرار و چالشی ۵ سال اخیر رو توی خودش جا داده. پس با وجود این کتاب و تست‌های فراوونش، حسابی به مباحث هوش تحلیلی، هوش تصویری و هوش کلامی مسلط می‌شید و می‌تونید خوب جمع‌بندی کنید.

این کتاب کلی شما رو جلو میندازه و از منابع زیاد و پراکنده بی‌نیازتون می‌کنه😉

برای خرید کتاب نقشه راه، روی دکمه زیر کلیک کنید و مراحل سفارش رو به‌ ترتیب طی کنید تا صاحب یکی از خفن‌ترین منابع آزمون تیزهوشان بشید☺️

اف ریاضی

برای «دریافت مشاوره اردو نوروزی آنلاین تیزهوشان» اینجا اطلاعاتت رو وارد کن

اگر هنوز برای ثبت نام مرددی و میخوای که مشاورین ما بهت کمک کنن اطلاعاتتو وارد کن

نظرات شما

مها پورمحمد

یکی از دانش آموزای خوبمونه که سال ۱۴۰۱ قبول شده بود. اون کل سال رو خوب درس خونده بود و اردوی نوروزی تیزهوشان رو هم شرکت کرده بود برای همینه که الان داره مدرسه تیزهوشان درس میخونه 😎 مها سال ۱۴۰۲ رو هم پیش ما اومد و به بچه های اردو سر زد. اون فکر می‌کنه که اگر بچه ها خوب درس بخونن و به حرف استاد گوش بدن حتما قبول می‌شن😉 حالا توعم میتونی مهای ۱۴۰۳ باشی! فقط کافیه ثبت نام کنی و خوب درس بخونی

پردیس پنهانه

پارسال کلیییی راه از بوشهر اومد تا توی اردوی نوروزی شرکت کنه. ولی خب مثل این که ارزششو داشت و تیزهوشان قبول شد😍

به قول استاد فاتحی نسب:

اینجا ببینید بچه ها چه ویژگی های شگفت انگیزی دارن و اگر خودشون بخوان قطعا می‌تونن . این هماهنگیِ خفن فقط توی ۳ روز اردو ایجاد شده 🤩 توی اردوی نوروزی تیزهوشان ۱۴۰۲ استاد فاتحی نسب، یه حرکت جمعی رو طراحی کرد که بیشتر شبیه دست و جیغ و هورا بود 😅 ولی خب هماهنگی خیلی زیادی می‌خواست. این ویدیو رو نگاه کن. درس خوندنم مثل همین حرکت نیاز به تمرین و تکرار داره فقط کافیه که بخواید تا بترکونید 💪

اف ریاضی
اف ریاضی
اف ریاضی

سوالات متداول...

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۶۱۱۲۶۵ – ۰۲۱۸۸۵۶۲۹۱۷ – ۰۲۱۸۸۶۹۴۶۲۹

اردوی نوروزی تیزهوشان ششمی‌ها هم به صورت حضوری برگزار میشه هم به صورت آنلاین. اگه ششمی هستی ، می‌تونی صبح‌ها به صورت حضوری (در تهران محدوده شهرک غرب) توی اردو شرکت کنی. اگرم تهران نیستی یا به هر دلیلی نمی‌خوای حضوری شرکت کنی، می‌تونی ظهرها به شکل آنلاین از اردو استفاده کنی.اما اردوی نوروزی نهمی‌ها فقط به صورت آنلاین و صبح تا ظهر برگزار میشه.دانش آموزای نهمی سراسر کشور می‌تونن به راحتی توی این اردو شرکت کنن.

برای شرکت در اردوی نوروزی اف ریاضی به صورت حضوری، با شماره زیر تماس بگیر. حواست باشه که این شماره فقط برای ثبت نام حضوریه و ثبت نام اردوی آنلاین، اینترنتی انجام میشه.

قیمت اردوی نوروزی تیزهوشان خفن و با ارزش اف ریاضی ۳/۴۹۰ تومنه. البته اگه کد تخفیف داری می‌تونی موقع ثبت نام، کد تخفیفت رو وارد کنی و با هزینه کمتری در این اردو شرکت کنی.

اردو نوروزی اف ریاضی برای دانش آموزای ششمی و نهمیه که میخوان توی آزمون تیزهوشان شرکت کنن و در این مدارس درس بخونن.

این اردو از ۴ تا ۸ فروردین ماهه و مدت زمانش ۵ روزه.اردوی حضوری ششمی‌ها از صبح تا ظهره و اردوی آنلاینشون از بعدازظهر شروع میشه.اردوی آنلاین نهمی‌ها هم از صبح تا ظهر هست.

تعطیلات عید طلایی ترین فرصت برای خوندن واسه تیزهوشانه. ولی حال و هوایی که داره باعث میشه تا بچه‌ها از فضای درس خوندن دور بشن و نتونن از این فرصت به خوبی استفاده کنن. اردو نوروزی اف ریاضی با وجود اساتید و مشاورای عالی و مجربی که داره، بچه‌ها رو به خوبی راهنمایی می‌کنه تا بتونن با یه برنامه کامل و تکنیک‌های خفن نه‌تنها درساشون رو جمع بندی کنن، که حتی عقب موندگی‌هاشون رو هم جبران کنن…

بله. اگر نتونستید توی اردو رو به صورت آنلاین شرکت کنید، یا خواستید دوباره ویدیوی اردو رو ببینید جای نگرانی نیست. چون فایل ضبط شده‌ اردو در اختیارتون قرار می‌گیره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!