اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی

You must be a registered user to participate in this chat.

وبینار قرعه کشی کلبازی

ما قبلا کل کل هامون رو کردیم و امروز اومدیم ببینیم شیریم یا روباه!

کلبازی ایده جدید و خلاقانه‌ی اف ریاضی بود که هوش کلامی شما رو به چالش کشید. بازی ای که سرعت واکنش‌ و تمرکزت رو افزایش می‌ده و از همه مهم تر به گسترش دایره لغاتت اضافه می‌کنه.

کل کل‌های این بازی همه‌ی دانش آموزان کنجکاو و زیرک رو به تلاش برای برنده شدن تشویق کرد. دوستایی که در سراسر ایران شاید شناختی از هم نداشتن  اما برای شکستن رکورد هم کم نمیذاشتن:)

حالا قرار تو این وبینار چه اتفاقی بیوفته؟

اف ریاضی اینجا به شما می‌گه الوعده وفا! توی این وبینار قرار هست که بین 100 نفر اول  بازیکنان قرعه کشی انجام بشه و به نفرات برتر جایزه تعلق بگیره. اما کار اف ریاضی اینجا با شما تموم نمی‌شه. قرار هست که تو این وبینار به برخی از سوالات ذهن شما پاسخ بدیم. مثلا اینکه چرا باید تیزهوشان بخونیم؟ تفاوت مدارس تیزهوشان با سایر مدارس چی هست؟ و یا اینکه مدارس تیزهوشان چه دستاوردی برای ما دارن؟ و ….

مخاطبای این وبینار کیا هستن؟

این رویداد در حقیقت اول از همه برای همه شماهایی که توی مسابقه شرکت کردید و بازی کردید داره برگزار می‌شه. ولی خوب شما که بهتر می‌دونید استاد فاتحی نسب نمیذارن هیچ کس بدون این که چیز مفیدی یاد بگیره برگرده سر کاراش 🙂 

بنابراین بازم توی این وبینار برای بچه های کلاس سوم تا ششم و والدینشوم صحبت می‌کنن و براشون توضیح می‌دن چرا مدرسه تیزهوشان درس خوندن می‌تونه جذاب باشه. بنابراین منتظرتونیم.

اگه توی این وبینار شرکت نکنیم چی از دست میدیم؟

بعد از خارج شدن شما از این وبینار جواب بزرگترین سوال ذهنی شما یعنی چرا تیزهوشان پاسخ داده می‌شه و از همه مهم تر رفیق بلاخره باید بفهمیم تو این کل بازی کی کل اون یکی رو خوابونده دیگه؟ نه؟ دوست خوبم دیگه چطور می‌تونی از مزیت‌ها و دستاورد‌های تیزهوشان باخبر بشی؟

بنابراین اگر توی این وبینار شرکت نکنی ممکنه هیچ وقت متوجه نشی که چرا باید مدرسه تیزهوشان درس بخونی یا اصلا فرق مدرسه تیزهوشان و عادی چیه؟ واقعا تیزهوشان درس خوندن چه مزایایی داره که یه سریا از چند سال زود تر مثلا کلاس سوم و چهارم براش آماده می‌شن؟ اگر دوست داری جواب این سوالاتو بگیری حتما توی وبینار شرکت کن.

استاد وبینار کیه؟

استاد محمد رضا فاتحی نسب دانش‌آموخته رشته ریاضی و دارای فوق لیسانس مشاوره هستن که سالیان سال تالیف بیش از 18  کتاب های آموزشی، تدریس در مدارس صالحین، روزبه، مبتکران، گاج و ایران زمین و همچنین حضور در رسانه هایی مانند مدرسه تلویزیونی ایران رو هم در کارنامه‌ی درخشان خود ثبت کردن. استاد فاتحی نسب با با راز و رمز حل مسائل ریاضی و بیان فنون آزمون تیزهوشان در این وبینار با شما همراه هستن.
استاد فاتحی نسب

سوالات متداول

همین که بازیکن ما در کل بازی تو این وبینار ثبت نام می‌شی و اونجا می‌بینیمت.

دوست عزیزم این وبینار قراره کاملا رایگان برگزار بشه.

دوشنبه ساعت 8:30 شب منتظرتون هستیم.

همه‌ی دوستانی که در کل بازی شرکت کردن می‌تونن تو این وبینار شرکت کنن. البته که برای شمایی که کلاس چهارم تا ششم هستید پیشنهاد میکنم این وبینار رو از دست ندی 😉

برای حضور در همایش ثبت نام کنید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!