اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی

پل های ارتباطی

استاد ملکوتی

آقای محمد حسین ملکوتی با 5 سال سابقه تدریس علوم تیزهوشان دارای مدرک آموزش شیمی هستند. بعلاوه ایشان مولف کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم بوده و در مدارس حلی 2 و 3 و مصباح علم نیز مشغول به تدریس هستند.

مهندس محمد حسین ملکوتی

مولف کتاب شیمی پایه دهم و یازدهم

دبیر مدارس علامه حلی 2 ، 3 و 5 تهران

دبیر تخصصی علوم تیزهوشان نهم

پرسش و پاسخ

  • اگر تحصیلات با حوزه تدریسشون یکیه، چرا معلم شدن؟ علاقه بسیار زیاد به شیمی و تدریسش منو به این سمت سوق داد.
  • وجه تمایزی که سعی می کنن با بقیه مدرس های هم حوزه خودشون اینجاد کنن چیه؟ من سعی و تلاشم اینه جوی که بچه ها از قدیم باهاش سر و کله میزنن رو بشکونم و روش مدرنی رو بهشون نشون بدم که چکیده و عصاره گیری شده ی روش قدیم باشه، بچه ها باید کیف کنند با درسا و لذتش رو ببرند، نه فقط محض و بدون کیف باشه.
  • یه آرزوی درد و دلی طور در مورد دانش اموزاشون یا تدریس کردنشون بگن؟ آرزو میکنم روزی برسه بتونم هرکسی با هر سطحی چه به لحاظ مالی چه به لحاظ درسی، اگر نیت کرد که یک قدم در درسش به جلو حرکت کنه، بتونم صد قدم رو به جلو ببرمش و پیشرفتش رو ببینم.
  • اگر نقطه عطف یا دستاورد جذابی در سابقه معلمشون دارن که خودشون خیلی کیف می کنن بگن؟ از قدیم که از این سی تاچ ها نبود، من اینجوری بودم که ای بابا، چرا من نمیتونم روشون درس بدم، خیلی باحالن و الان چشمم کمی درد میگیره از درس دادن زیاد باهاشون.
  • یه جمله در مورد تجربه همکاری با اف ریاضی؟ اف ریاضی، محل کار من نیست، خونه منه، من با همه حال میکنم و از یه تیم حرفه‌ای و درجه یک مثل اف ریاضی لذت می برم، خیلی از آموزشگاه هایی که من بودم حسرت نظم یه همچین مجموعه ای رو می خورن و این واقعا عالیه، مجموعه ای که سرپرستش اساتیدی مثل آقای فاتحی نسب و شاه پرویزی باشن قطعا همینه.

دوره های استاد

دوره های مدرس

کلاس آنلاین علوم نهم

تومان۳,۰۰۰,۰۰۰
01:15ساعت
2

ثبت نام
دوره سالانه تیزهوشان ۱۴۰۳
شروع شد!!!

دوره یکساله
اف ریاضی

تیزهوشانی شو!