اطلاعیه‌ها:

اف ریاضی

بهترین کلاس تیزهوشان تهران (1402)

بهترین کلاس تیزهوشان تهران

بهترین کلاس تیزهوشان

بهترین آموزشگاه تیزهوشان امروزه می تواند مسئله ای جدی از سمت والدین و دانش آموزان محسوب شود. موفق شدن و پیشرفت کردن آرزوی اصلی تمام پدر مادرها برای فرزندانشان است. اما این آرزو به یک دغدغه ذهنی محدود نمی‌شود، سوال  آنها از مشاوران این است که فرزندشان چگونه می تواند در آزمون تیزهوشان قبول شود؟ بهترین مدارس و آموزشگاه تیزهوشان کدامند؟ برای قبولی در آزمون تیزهوشان در چه کلاس هایی باید شرکت کرد و یا اصلا دانش آموز ما می تواند در آزمون تیزهوشان شرکت کند؟

بنابراین اگر دانش آموز پایه ششم و نهم هستید و یا دانش آموزی دارید که علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان است به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب در کنار ما باشید. ما قصد داریم  به تمام سوالات و ابهامات شما در حوزه مدارس تیزهوشان و انتخاب آموزشگاه تیزهوشان مناسب برای قبولی در آزمون تیزهوشان پاسخ دهیم.

 

مدارس تیزهوشان برای چه کسانی مناسب است؟

شما هم همیشه علاقه مند بودید که فرزندتان در مدارس تیزهوشان درس بخواند؟ کمی صبر کنید شاید بعد از خواندن این مقاله نظرتان تغییر کند. پیش از ثبت نام فرزند خود برای آزمون تیزهوشان ابتدا باید مطمئن شوید که او توانایی تحصیل در این مدارس را دارد؟

در این مدارس دانش آموزانی با ضریب هوشی بالا و با شرایطی خاص در حال تحصیل هستند. ممکن است فردی که این شرایط را ندارد با قرار گرفتن در این بستر، نتیجه عکس بگیرد. ما در اینجا به شما میگوییم که دقیقا چه دانش آموزانی می توانند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان تیزهوشان می توانید به صفحه آن مراجعه نمایید.

 

بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران (1402)

 

دانش آموزانی در آزمون تیزهوشان شرکت کنند که:

  • در دروس مدارس خود مشکل زیادی ندارند.
  • روحیه قوی داشته و استرسی نباشند.
  • با میل و رغبت خود و نه با اجبار خانواده در آزمون شرکت کرده باشند.

البته در نظر داشته باشید که اگر فرزند شما این ویژگی ها را نداشت، به معنای عدم توانمندی و نرسیدن به موفقیت نیست. او را باور کنید و مطمئن باشید مسیر موفقیت او فقط از طریق تحصیل در مدارس تیزهوشان نیست.

 

مدارس تیزهوشان برای چه دانش آموزانی مفید نیست؟

پیشنهاد می شود دانش آموزان که شرایط زیر را دارند در آزمون تیزهوشان شرکت نکنند.

  • اگر استراحت کافی نداشته باشند به سلامتی آن‌ها آسیب وارد می شود.
  • فکر می کنند فقط با حضور در این مدارس بدون هیچ تلاشی به موفقیت می رسند.
  • دانش آموزانی که تلاشی برای بهتر شدن وضعیت درسی خود نمی کنند و قانع به دانش محدود خود هستند.

 

بیشتر بخوانید:  آزمون آنلاین شبیه ساز تیزهوشان

 

قبولی در آزمون تیزهوشان با بهترین کلاس تیزهوشان

شاید سوال شما این باشد که اصلا چرا باید مدارس تیزهوشان را انتخاب کنیم؟ باید بدانید که مدارس تیزهوشان برای دانش آموزانی تاسیس شده است که نبوغ، استعداد و خلاقیت آنها نسبت به بقیه دانش آموزان بالاتر بوده و هدف این مدارس نیز پرورش هدفمند این استعداد است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد علاقه دارند که در این مدارس تحصیل کنند. این اشتیاق هم موجب شده مدارس تیزهوشان برای پذیرش دانش آموز از آزمونی که دارای سوالات هوش و تحلیلی است استفاده کنند.

نکته ی دیگر در مورد مدارس تیزهوشان این است که با توجه به آمار اعلام شده حدود 70 درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس تیزهوشان هستند. با این شرایط می توان گفت فردی موفق است که علاوه بر تلاش بالای خود مسیر و مدرسه ای را انتخاب کند که شانس قبولی را افزایش می دهند. اینجاست که وجود کلاس ها و موسسات آمادگی تیزهوشان اهمیت پیدا می کند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم می توانند به آمادگی بیشتر شما دانش آموزان برای حضور در آزمون تیزهوشان کمک کنند.

 

بهترین کلاس تیزهوشان تهران چه ویژگی هایی دارند؟

پیش از انتخاب بهترین آموزشگاه تیزهوشان باید ویژگی های یک آموزشگاه تیزهوشان خوب و مناسب را بدانید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و موفقیت شما در آزمون تیزهوشان تضمین شود.

 

ویژگی بهترین کلاس تیزهوشان تهران

مهم ترین ویژگی هایی که یک موسسه یا آموزشگاه تیزهوشان باید داشته باشد این است که:

  • اساتید با تجربه و متخصص در حوزه تیزهوشان
  •  داشتن کلاس هوش
  • آزمون های شبیه سازی
  • مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و مهندسی منابع رسی
  • برگزاری همایش های درسی و هوش
  • جلسات مشاوره فصلی با والدین
  • پشتیبان فنی برای کلاس ها و آزمون ها
  • توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان
  • استفاده از شیوه های تدریس نوین و مشارکتی با دانش آموزان
  • مشاوره  تحلیل کارنامه آزمون

آموزشگاه تیزهوشانی می تواند خوب و مناسب باشد که ویژگی های مثبت زیادی داشته باشد. همین ویژگی ها است که آموزشگاه های خوب را از سایر آکادمی ها متمایز می کند.

چگونه در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان موفق شویم؟

این سوال که چگونه می توان در مدارس تیزهوشان قبول شد سوال همه افرادی است که می خواهند دانش آموز مدارس تیزهوشان باشند. همه ما می دانیم راه ورود به این مدارس قبولی در آزمون تیزهوشان است. این مدارس ظرفیت محدود دارند در نتیجه برای قبولی باید برنامه ریزی منسجم داشت و از بهترین کلاس تیزهوشان مناسب استفاده کرد. رعایت دو مورد می تواند موفقیت شما در آزمون تیزهوشان را تضمین کند:

  • انتخاب بهترین کلاس تیزهوشان  مناسب

اولین قدم برای قبولی در آزمون تیزهوشان انتخاب آموزشگاه مناسب است. آموزشگاهی که بتواند در کنار اساتید مجرب به شما برنامه ای دقیق و منظم داده و با آموزش های کافی و مناسب به شما در مسیر موفقیت کمک کند. که پیش از این به ویژگی های آموزشگاه خوب را برای شما برشمردیم.

  • انتخاب شیوه مطالعاتی صحیح  هدفمند

دانش آموزان عزیزی که می خواهند در آزمون تیزهوشان امتیاز قبولی بیاورید این را باید بدانید که شرط قبولی تنها آموزشگاه خوب نیست. بلکه باید خودتان نیز با تمام توان تلاش کرده و طبق برنامه ریزی ها پیش بروید تا در این تورنمنت پیروز میدان باشید.

 

بهترین آموزشگاه تیزهوشان تهران (1402)

 

چرا آموزشگاه تیزهوشان اف ریاضی انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال یک کلاس تیزهوشان با تمام ویژگی های گفته شده هستید، مجموعه اف ریاضی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. آکادمی تیزهوشان اف ریاضی تمام تلاش خود را انجام داده تا بستری ایجاد کند که تمام نیازهای آزمون تیزهوشان را در بر بگیرد. با شرکت در کلاس های آمادگی تیزهوشان اف ریاضی دیگر نگران قبولی در آزمون تیزهوشان نباشید. همچنین  با خیالی آسوده در مسیر موفقیت قدم بگذارید. برای ورود به دنیای تیزهوشان همین حالا از وب سایت اف ریاضی اقدام کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه! توجه!

آزمون شبیه‌ساز رایگان شرکت کن
تمامی درسارو بالای ۷۰ درصد بزن

بورسیه آزمونای اف‌ریاضی شو!